היבטים התפתחותיים בלמידה רגשית – חברתית
למידה רגשית־חברתית היא תהליך דינמי ומתפתח ולכן יש חשיבות גדולה להתייחס אליה מתוך נקודת מבט התפתחותית מאת: ד”ר דפנה קופלמן – רובין, המרכז הבינתחומי הרצליה
למידה רגשית־חברתית היא תהליך דינמי ומתפתח ולכן יש חשיבות גדולה להתייחס אליה מתוך נקודת מבט התפתחותית מאת: ד”ר דפנה קופלמן – רובין, המרכז הבינתחומי הרצליה
ללמידה חברתית-רגשית המוטמעת בצורה מערכתית כלל בית ספרית יש פוטנציאל גדול ליצור השפעה חיובית עמוקה על באי בית הספרבמגוון תחומים ולשם כך היא זקוקה למנהיגות החינוכית. מאת: גילי לייבושור (תרגום)
כיצד בתי ספר יכולים להתאים או לשנות את הפרקטיקות שלהם באמצעות גישה מבוססת טראומה נכתב על-ידי: The National Child Traumatic Stress Network
למידה חברתית רגשית: מיפוי מושגי, בסיס תיאורטי ואמפירי נכתב ונערך על-ידי: ד”ר דניאל שפרלינג
תופעה חברתית שלא תמיד מקבלת מספיק תשומת לב. אנא האירו את עיני התלמידים אלייה. סרטו של יוני דוד