הסיפור האישי שלי

שלום לכם,
אני נופר ירושלמי ספדה, יועצת חינוכית ומנחה חברתית 

שמאמינה ש… “ילדים אוהבים חברים” (גם מבוגרים) ושחברים= אושר ובריאות.

כיצד התבססה לה האג’נדה המאוד איתנה בתחום? האמת, היא גדלה עם השנים. עם הניסיון ועם שמיעת הסיפורים החברתיים של הלקוחות.

את דרכי המקצועית-חינוכית ינקתי בבית כילדה לאמא גננת, המשכתי בלימודי חינוך ומשם יצאתי עצמאית לעולם שנקרא גן הילדים (שנים רבות בחנ”מ). בעבודה בגן מה שמשך אותי ואהבתי היה 1. להתבונן על  וב-דינמיקה החברתית של הילדים 2. לסקרן ולעניין את הילדים ב”דברים מיוחדים”, לא עוד אותה שיגרה. ומכאן, הבנתי על עצמי 1. יצר הסקרנות מניע אותי  2. ניתוח יחסים בינאישיים מרתק אותי.

התואר השני שלי- ייעוץ חינוכי, קידם אותי בלמידה של הנושא החברתי: כישורים חברתיים, מיומנויות חברתיות, למידה חברתית. עבודת הגמר שלי עסקה בתכנית עבודה לגננות בנושא: דחייה חברתית בגן הילדים- תכנית עבודה לגננת וליועצת. עבודה זו פתחה לי צוהר לתחום מרתק!!! ומשם… אני כאן.

עם הסיום התואר השני וכניסתי לעולם הייעוץ החלטתי לעשות שימוש בידע וגמלה בליבי ההחלטה שאעשה הכל על מנת למנוע דחייה חברתית בקרב ילדים, הרגשתי שהנושא נוגע בקרביים שלי וזו תהיה ההתמחות שלי.

התחלתי להעניק למידה חברתית-טיפולית לילדים שנטען ע”י הסביבה שלהם (אנשי חינוך/הורים) שהם דחויים חברתית וכאדם פרקטי עם רצון לעבודה והנחייה מסודרת ההיצע החומרי בתחום לא סיפק אותי והתחלתי לחקור וללמוד לשם ייצור תכנים חווייתיים ללמידה חברתית יישומית.

בשנת 2018   הושקה הגרסה הראשונה לערכה “כישורים לקשר חברתי”, הודפסו מספר מועט של ערכות למידה שנחטפו מייד ויצרו באזזז לימודי- חברתי.  בשנת 2019 העיצוב שודרג, נוספו תכנים חווייתיים והשקתי את הערכה “כישורים לקשר חברתי” המלאה. מאז הערכה תורגמה גם לאנגלית וערבית והפידבקים עלייה מטורפים! כל זה נתן לי את ה”גושפנקא” לצורך החברתי הקיים, לזה תוסיפו את האהבה שלי לנושא, לעיצוב וגרפיקה והרי לכם :

  • מאות תכנים ופעילויות שמהווים עזר לעשרות אלפי אנשי חינוך (ואולי אף יותר) בעלי כוונה ורצון ללמד חברתית
  • עשרות ילדים מתוקים להפליא שמגיעים אליי בכל שנה ללמוד עקרונות ומיומנויות חברתיות
  • אין ספור התייעצויות, סדנאות, הרצאות שבכולן הקו המנחה “פרקטיקה חברתית” .לא עוד מאמר, מחקר שנקרא ללא העברה למסגרת החינוכית, די דיבורים מעכשיו- ‘תכלס’.

אז מי אני?
אמא ל- 3 ילדים מקסימים: שליו, עומר ועופרי נשואה לקובי
אמא ל- 7 ערכות למידה חברתית, מאות תכנים חברתיים ונשואה לאג’נדות חברתיות רבות שעיקרן – למידה חברתית עוזרת לרווחה נפשית.

שלום לכם,
אני נופר ירושלמי ספדה, יועצת חינוכית ומנחה חברתית 

שמאמינה ש… “ילדים אוהבים חברים” (גם מבוגרים) ושחברים= אושר ובריאות.

כיצד התבססה לה האג’נדה המאוד איתנה בתחום? האמת, היא גדלה עם השנים. עם הניסיון ועם שמיעת הסיפורים החברתיים של הלקוחות.

את דרכי המקצועית-חינוכית ינקתי בבית כילדה לאמא גננת, המשכתי בלימודי חינוך ומשם יצאתי עצמאית לעולם שנקרא גן הילדים (שנים רבות בחנ”מ). בעבודה בגן מה שמשך אותי ואהבתי היה 1. להתבונן על  וב-דינמיקה החברתית של הילדים 2. לסקרן ולעניין את הילדים ב”דברים מיוחדים”, לא עוד אותה שיגרה. ומכאן, הבנתי על עצמי 1. יצר הסקרנות מניע אותי  2. ניתוח יחסים בינאישיים מרתק אותי.

התואר השני שלי- ייעוץ חינוכי, קידם אותי בלמידה של הנושא החברתי: כישורים חברתיים, מיומנויות חברתיות, למידה חברתית. עבודת הגמר שלי עסקה בתכנית עבודה לגננות בנושא: דחייה חברתית בגן הילדים- תכנית עבודה לגננת וליועצת. עבודה זו פתחה לי צוהר לתחום מרתק!!! ומשם… אני כאן.

עם הסיום התואר השני וכניסתי לעולם הייעוץ החלטתי לעשות שימוש בידע וגמלה בליבי ההחלטה שאעשה הכל על מנת למנוע דחייה חברתית בקרב ילדים, הרגשתי שהנושא נוגע בקרביים שלי וזו תהיה ההתמחות שלי.

התחלתי להעניק למידה חברתית-טיפולית לילדים שנטען ע”י הסביבה שלהם (אנשי חינוך/הורים) שהם דחויים חברתית וכאדם פרקטי עם רצון לעבודה והנחייה מסודרת ההיצע החומרי בתחום לא סיפק אותי והתחלתי לחקור וללמוד לשם ייצור תכנים חווייתיים ללמידה חברתית יישומית.

בשנת 2018   הושקה הגרסה הראשונה לערכה “כישורים לקשר חברתי”, הודפסו מספר מועט של ערכות למידה שנחטפו מייד ויצרו באזזז לימודי- חברתי.  בשנת 2019 העיצוב שודרג, נוספו תכנים חווייתיים והשקתי את הערכה “כישורים לקשר חברתי” המלאה. מאז הערכה תורגמה גם לאנגלית וערבית והפידבקים עלייה מטורפים! כל זה נתן לי את ה”גושפנקא” לצורך החברתי הקיים, לזה תוסיפו את האהבה שלי לנושא, לעיצוב וגרפיקה והרי לכם :

  • מאות תכנים ופעילויות שמהווים עזר לעשרות אלפי אנשי חינוך (ואולי אף יותר) בעלי כוונה ורצון ללמד חברתית
  • עשרות ילדים מתוקים להפליא שמגיעים אליי בכל שנה ללמוד עקרונות ומיומנויות חברתיות
  • אין ספור התייעצויות, סדנאות, הרצאות שבכולן הקו המנחה “פרקטיקה חברתית” .לא עוד מאמר, מחקר שנקרא ללא העברה למסגרת החינוכית, די דיבורים מעכשיו- ‘תכלס’.

אז מי אני?
אמא ל- 3 ילדים מקסימים: שליו, עומר ועופרי נשואה לקובי
אמא ל- 7 ערכות למידה חברתית, מאות תכנים חברתיים ונשואה לאג’נדות חברתיות רבות שעיקרן – למידה חברתית עוזרת לרווחה נפשית.

המרחב החברתי שלי

כשאני שומעת את המושגים: חברתי, חברותי, חברים, חברתיות, כישורים חברתיים  ודומיהם אשר כולם כאחד בשורש האותיות ח.ב.ר אוזניי “נפקחות”. משהו בצליל המילים גורם ללב שלי להתרחב.
את המרחב החברתי שלי פתחתי לפני שנים, כיום אני יכולה לומר ב- אומץ. למעט האהבה הרבה שלי לנושא וחוסר היכולת שלי לשאת בדידות בקרב ילדים לא היה לי הרבה. לא הרבה ידע ולא הרבה תכן רלוונטי וכשהבנתי שאין, התחלתי לייצר.
העמקתי וצללתי לתוך הספרים והאינטרנט למידע, לתכניות, למחקרים ועוד. ה”דלק” שהניע אותי היה הרבה אהבה לתחום שגרם לי לייצור תכני למידה ובהמשך, מגוון שירותי ייעוץ והנחייה באופנים שונים.

אני מאמינה שמגוון השירותים מאפשרים דיוק במשימה הנדרשת ועל כן כיום, ניתן להתייעץ איתי בקשת רחבה של נושאים ותחומים החל מהנחייה פרטנית לילד/ה האישיים שלכם ועד לייעוץ לארגונים גדולים בתחום החברתי.
בכל אחד מהשירותים אופי העבודה שונה וההתנהלות ייחודית, הליווי מותאם ליחיד, לקבוצה, לצוות ולארגון אך לכולם דבר משותף- היבט חברתי.

Wishlist 0
Continue Shopping

הצטרפו לניוזלטר שלנו!

הירשמו וקבלו הטבת הצטרפות של 5% הנחה בקנייה הבאה באתר

הורה? מורה? איש מקצוע בתחום החינוך?

מעוניינים בפגישה בכל נושא הקשור ללמידה חינוכית? השאירו לי את הפרטים שלכם ואחזור אליכם לקביעת פגישה אישית אצלי בקליניקה

חדש במרכז החברתי

קורס הכשרת מטפלים חברתיים

למידה חברתית’ כיצד מלמדים?
כיצד הופכים ילד.ה מ’דחויים חברתית’ ל ‘כשירים חברתית’?

למידה חברתית’ כיצד מלמדים?
כיצד הופכים ילד.ה מ’דחויים חברתית’
ל ‘כשירים חברתית’?

קורס פרקטי להנחיה חברתית בקליניקה, בפרטני או בקבוצה

איזה כיף שהצטרפתם!

קוד קופון: hevrati5

Open chat
היי :)
אני כאן לכל שאלה