חשיבות רבה יש לחיבורים חברתיים. מאמר שנתקלתי בו מוצא הקשר בין חיבור חברתי לקוי לחיזוק רגישות לדחייה חברתית והופעת סימפטומים פסיכיאטריים. שווה קריאה על אף היותו באנגלית.
מודל הנחייה חברתית 4+1 הנחייה, ממוקדת קושי וסבל חברתיפעם חשבתם איך מלמדים חברתית? איך “הופכים” ילד ‘דחוי חברתית’ ל’ילד חברתי’, בעל יכולותחברתיות?האם חשבתם מה מבסס
אמאל’ה הילד או הילדה מתחילים מסגרת חדשה! עולים לכיתה א’,עוברים לגן חדש,חודש אוגוסט מאופיין בהתכוננות לשנת הלימודים הבאה על כל המשתמע מכך, שהכוונה בעיקר להשתלבות חברתית בסביבה
לא להאמין שנת לימודים תשפ”ג הסתיימה לה.התרגשות תחילת החופש הגדול בעיצומה, הים, הבריכה, האבטיח והארטיקים כבר בשגרה ותכף מתחילים לתכנן את השנה הבאה. אז גם
זוכרים את כיפה אדומה? אז מה לכיפה אדומה ולחופש הגדול.לשניהם כוונות טובות, את שניהם מאפיינת “תמימות” אך יש בהם סכנות.ה”חופש הגדול” לעיתים מתנהג כ”זאב” ערמומי
אנו עומדים בפתחה של תקופת האביב, כשהטבע מתחיל להתחדש והפרחים פורחים, החיים נראים יותר צבעוניים וחיוביים.תקופת האביב מביאה עמה רצון לצאת החוצה ורצון לשינויים והתחדשות,