מחקרים מראים כי התייחסות חינוכית לנושאים חברתיים ורגשיים תורמת לא רק לאקלים בית הספר ולשלומות תלמידים אלא גם להישגיהם הלימודיים. כיצד יש להטמיע תכניות ללמידה
איך נראית, נשמעת ומרגישה למידה חברתית-רגשית? למידה חברתית-רגשית היא גישה מערכתית, וככזו היא עוסקת באופן שבו SEL נמצא בכל הקשרי בית הספר. מאת: גילי לייבושור
למידה רגשית־חברתית היא תהליך דינמי ומתפתח ולכן יש חשיבות גדולה להתייחס אליה מתוך נקודת מבט התפתחותית מאת: ד”ר דפנה קופלמן – רובין, המרכז הבינתחומי הרצליה
ללמידה חברתית-רגשית המוטמעת בצורה מערכתית כלל בית ספרית יש פוטנציאל גדול ליצור השפעה חיובית עמוקה על באי בית הספרבמגוון תחומים ולשם כך היא זקוקה למנהיגות